RSS

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΙΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ.Kαλή ανάγνωση και καλή επιτυχία στις προτεινόμενες συνταγές για οποιαδήποτε διευκρίνιση στην διάθεση σας .

ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΟΛΟΚΥΘΑ

Αν και δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην ελληνική κουζίνα, η κίτρινη κολοκύθα αποτελεί σημαντική πηγή βιταμίνης Α που την βρίσκουμε με την μορφή Β-καροτίνη, ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθάει στη πρόληψη των καρδιακών νοσημάτων αλλά και του καρκίνου. Χαρίζει πλήρη γεύση ανεξάρτητα από το εάν θα έχει ψηθεί, τηγανισθεί ή πολτοποιηθεί.

Εκτέλεση
Κόψτε την κολοκύθα σε φέτες, αλευρώστε τις και τηγανίστε τις σε ελαιόλαδο. Καθαρίστε τη, σιγοβράστε τη, στραγγίξτε την και, στη συνέχεια, περάστε την από το μύλο του πουρέ. Προσθέστε βραστή πατάτα (1 μέτρια πατάτα ανά 3 φλιτζάνια πολτοποιημένη κολοκύθα), λίγο γάλα, λίγο φρέσκο βούτυρο, αλάτι, πιπέρι και μοσχοκάρυδο. Σοτάρετε σε ελαιόλαδο λεπτές φέτες κολοκύθας και προσθέστε τις στις σαλάτες λαχανικών.Καθαρίστε την και σιγοψήστε τη στο φούρνο με ζάχαρη, κανέλα και κοπανισμένο γαρίφαλο.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου